کارنکارن، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

کلنل کارن

بدون عنوان

1391/11/16 13:08
نویسنده : الیزا وامید
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلای مامان. امروز سردت شده بهم میگی چرا خونه ما شده مثل فریزر مگه ما ژله ایم که بخوایم یخ بزنیم؟ آخه پسر بلا این حرفا رو از کجا میاری؟ ضمنا رفتیم فسا و در تاریخ 28دی ماه 1391 تو رو ختنه کردیم. وای که پدرم در اومد. اگر دست خودم بود هیچ وقت اجازه نمیدادم چنین بلایی سرت بیارن تا بزرگ شی و خودت تصمیم بگیری. خلاصه این اتفاق افتاد و جنابعالی 5روز تموم خوابیده بودی و از جات تکون نمی خوردی. بعدش هم که نگو و نپرس. روزای خوبی نبود خلاصه. اما تموم شد و یه بار بزرگ از روی دوشم برداشته شد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ژینو توفیقی
18 اسفند 91 9:54
سلام کارن جان دلم برات تنگ شده کی میای پاوه؟ ژینو توفیقی دختر عموت
ژینو
18 اسفند 91 10:49
سلام کارن جان دلم برات تنگ شده کی میای پاوه؟ ژینو دختر عموت
ژینو تویقی
28 اسفند 91 12:32
کارن جان کی میای پاوه دلم خیلی برات تنگ شده
مامانی درسا
9 اردیبهشت 92 2:19
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که دستان مهربان خداوند همیشه نگه دارت باشد
زهره ( مامان نازنین زهرا)
9 اردیبهشت 92 15:47
سلام کارن جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله 4000 ساله بشی. راستی تو هم اهل فسایی؟ با نازنین زهرا ی من همشهری در اومدی که.....
پببب
5 دی 92 18:09
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کلنل کارن می باشد