کارنکارن، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

کلنل کارن

تولد 4سالگیت مبارک

1392/3/29 0:38
نویسنده : الیزا وامید
325 بازدید
اشتراک گذاری

روز ششم اردیبهشت برات تولد گرفتیم. هرچند تولدت نهم بود اما ششم شب جمعه بود و برای هماهنگ شدن برنامه های مهمونا باید اون روز می گرفتیم. بهت خوش گذشت مامانی؟ ایشالا هر روز بزرگتر بشی و ما هم بزرگ شدنتو ببینیم. با بزرگ شدنت همین طور مهربون هم بمونی. کارن مامان این روزا داریم دنبال خونه می گردیم اما تو هر خونه ای که می ریم چون یک خوابه هست می گی پس اتاق برای من کو؟ برای من اتاق نداره؟ این جمله منو خیلی اذیت می کنه. مامان گلی همه چیز زندگی ما برای تو هست. غصه اتاق نخور گل مامان. تو سوالای فلسفیتو بپرس پسرکم. سوالایی که برای جوابشون منو می کشی. سوالای مهم زندگی که هنوز هیچ کس بهش جواب نداده و تو از من جوابشو می خوای. عزیز دل مامان تو بهترین هدیه خدا به مایی. وقتی به داشتن تو فکر می کنم دیگه خجالت می کشم از خدا چیزی بخوام.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژینو توفیقی
12 خرداد 92 11:39
سلام کارن عزیزم تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی امیدوارم زودتر بیای پاوه خیلی دلم برات تنگ شده کارن گلی
ژینو توفیقی
24 خرداد 92 11:44
سلام کارن جان خونه نخریدین؟ ایشالا یه خونه ی خوب می خرین که یه اتاق خوشکلم برای کارن عزیزم داشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کلنل کارن می باشد